Termeni și condiții
Ultima actualizare: 10.10.2024
Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – www.tsense.ro (în continuare „Website-ul”).
Scopul Website-ului este de prezentare și promovare a sistemului TSense (conceput pentru a proteja produsele și a preveni problemele care pot apărea în legătură de fluctuațiile de temperatură, umiditate și întreruperi de curent, respectiv pentru a sprijini funcționarea în condiții de siguranță a dispozitivelor monitorizate sau a spațiilor, datorită alertelor și rapoartelor sale, prin detectarea valorilor necorespunzătoare de temperatură și umiditate, penele de curent, ușile uitate deschise) şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii Clienți interesați de acest produs.
Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și condiții, Politica de Cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.
- CINE SUNTEM NOI
Cloud Monitoring Services SRL Târgu-Mureș (în continuare ”Societatea” sau ”Noi”) este o companie care si-a inceput activitatea in 2019, initial avand activitatea principala comercializarea sistemelor TSense, ulterior a preluat intreaga activitate operationala, asigurand pentru clientii sai suportul tehnic, vanzarea, montajul si mentenanta sistemelor TSense.
Compania aparține unei mari companii de dezvoltare, SVT Electronics, care este pe piață de 18 ani cu produse dezvoltate în curtea proprie, vândute în peste 20 de țări. Firma cu un capital integral privat şi naţional, care furnizează produse și servicii profesioniste la nivel naţional şi internaţional. Sistemul TSense a fost dezvoltat de firma mama, de o echipa de profesioniști din Târgu Mureș și fabricat cu implicarea companiilor locale.
Sistemul TSense este conceput pentru a proteja produsele și a preveni problemele care pot fi legate de fluctuațiile de temperatură, umiditate și întreruperile de curent. Acesta sprijină funcționarea în condiții de siguranță a dispozitivelor monitorizate sau a spațiilor, datorită alertelor și rapoartelor sale. Sistemul detectează valorile necorespunzătoare de temperatură și umiditate, penele de curent, ușile uitate deschise, alertând prin e-mail și SMS persoanele potrivite.
Datele noastre de contact sunt:
Adresa sediului administrativ: Târgu-Mureș, Str. Knopfler Vilmos nr. 9, cod poștal 540331, județul Mureș.
Adrese de E-mail: contact@tsense.ro, dpo@svt.ro
Nr. de telefon: +40.365.809.305, +40.759.022.444
- TERMENI:
a). Vânzător/Prestator/Societate – Cloud Monitoring Services SRL persoană juridică română având sediul social în municipiul Târgu-Mureș, str. Knopfler Vilmos nr. 9, județul Mureș, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J26/173/2023 și având Codul Unic de Înregistrare RO40996309;
b). Utilizator – înseamnă orice persoană sau entitate, care folosește în baza împuternicirii primite și în numele Clientului, serviciile oferite de Prestator prin intermediul platformei TSense. Utilizator este și Clientul însuși;
c). Client – entitatea care folosește website-ul www.tsense.ro sau platforma https://tsense.svtech.ro/ cu datele de identificare introduse cu ocazia înregistrării contului pe platformă;
d). Platformă/Site – website-ul www.tsense.ro cu toate subdomeniile și platforma/ aplicația TSense: https://tsense.svtech.ro/ , împreună cu toate funcționalitățile pe care le oferă;
e). Serviciu, servicii – toate serviciile oferite de către Prestator prin intermediul platformei TSense așa cum sunt descrise ele, public, pe website-ul www.tsense.ro
sau pe https://tsense.svtech.ro;
f). Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător/Client, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului/Clientului.
g). Abonament – taxa plătită de Client conform planurilor tarifare prezentate personal sau prin email.
h). Informații confidențiale – include toate informațiile schimbate între părțile prezentului contract, comunicate verbal, în scris sau accesibile prin utilizarea de către Client a platformei www.tsense.ro și www.tsense.svtech.ro considerate confidențiale;
i). Nume de utilizator și parolă – sunt datele de acces necesare utilizatorului pentru a putea utiliza serviciile oferite de Prestator prin intermediul platformei TSense;
j). Date de contact – sunt datele de contact ale Prestatorului, ale Clientului și ale utilizatorului comunicate de către acestea pe platforma TSense. Clientul și utilizatorul sunt direct responsabili de valabilitatea datelor și de actualizarea lor în platforma TSense dacă ele se modifică;
k). Comunicări comerciale / Newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (prin E-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informații generale și tematice, informații cu privire la ofertele sau serviciile comercializate de Societate.
- PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
Societatea este titularul exclusiv al tuturor drepturilor de proprietate intelectuală referitoare la conținutul Website-ului, inclusiv, fără a se limita la: articole, text, fotografii, ilustrații, mărci comerciale, embleme și modele.
Vizitatorii Website-ului pot accesa, descărca şi tipări materialele publicate pe Website, în mod gratuit, exclusiv pentru uz personal şi doar în scop necomercial. Ca urmare a realizării oricăreia dintre aceste acțiuni, vizitatorilor Website-ului nu li se transmite sau recunoște nici un drept, titlu sau nu li se garantează nici un interes legitim cu privire la materialele publicate pe Website.
Nicio secțiune din conținutul Website-ului asupra căreia Societatea are un drept de proprietate intelectuală nu poate fi reprodusă, distribuită sau publicată sub nici o formă, în nici un scop sau prin niciun mijloc, fără acordul prealabil scris al Societății.
Prin urmare, vizitatorii Website-ului declară că, prin simpla utilizare a Website-ului înțeleg și consimt să nu copieze, modifice, vândă, distribuie, transmită, afișeze, reproducă, publice sau să nu creeze lucrări/opere/derivate pe baza informațiilor publicate pe Website.
- UTILIZAREA WEBSITE-ULUI
Prin utilizarea Website-ului vă obligaţi să ne furnizaţi: nume și prenume, o adresă de e-mail, nr. de telefon şi/sau alte date de contact corecte şi exacte.
Dacă nu ne furnizaţi toate informaţiile de care avem nevoie, este posibil să nu putem să dăm curs solicitărilor Dvs. în legătură cu comercializarea sistemului TSense la nivelul organizației Dvs.
Accesând secțiunea ”Monitorizare avansată”, vă sunt prezentate principalele avantaje ale software-ului TSense bazat pe web, ce oferă o soluție completă pentru monitorizarea și gestionarea eficientă a spațiilor ambientale;
Accesând secțiunea ”Domenii de utilizare”, vă sunt prezentate domeniile/industriile recomandate pentru folosirea sistemelor TSense, în care este esențială monitorizarea temperaturii, umidității sau a altor tipuri de parametri ambientali.
Accesând secțiunea ”Referințe”, sunt prezentate date despre Clienții și distribuitorii Societății (la nivel național) a produselor și serviciilor TSense.
Prin utilizarea Website-ului în orice mod și scop, declarați că îndepliniți condițiile prevăzute de lege, respectiv că aveți capacitate de exercițiu pentru încheierea de acte juridice care nasc în sarcina dvs. obligațiile prevăzute în Termeni și condiții, Politica de confidențialitate și Politica de Cookies-uri.
- CLAUZE SPECIFICE DE UTILIZARE A PLATFORMEI
5.1. Înregistrarea pe Platformă este gratuită. Accesul Clientului la anumite funcționalități din cadrul Portalului este permis doar Utilizatorilor care doresc să testeze gratuit aplicația sau Clienților ce au optat pentru abonamentul lunar.
5.2. Prestatorul, deși va depune toate eforturile, nu poate asigura sau garanta securitatea informațiilor transmise de Client, fiind exonerat de plata oricărei prejudicii create Clientului izvorâte din acest motiv.
5.3. Orice acces neautorizat la elementele ne-publice ale Platformei sau accesul altor persoane în afara celor neautorizate la un cont găzduit de Prestator reprezintă infracțiunea de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.
5.4. Prestatorul acordă dreptul Clientului de a utiliza serviciile pe care le oferă prin intermediul Platformei în funcție de nevoile Clientului, în acord cu prezentul contract.
5.5. Dreptul de utilizare pe care Prestatorul îl oferă Clientului este oferit în exclusivitate unui anumit Client, este netransferabil și se supune în totalitate prezentului contract.
5.6. Platforma acționează ca un găzduitor pentru conținutul adăugat de Client în condițiile Legii 365/2002 privind comerțul electronic.
5.7. Clientul garantează datele introduse și poarta întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de Prestator prin intermediul Portalului precum și pentru felul în care configurează sistemul de utilizatori care au acces la contul Clientului și la comportamentul acestora.
5.8. În raport cu Utilizatorii:
- Clientul însuși determină cărei persoane acordă dreptul de utilizator, care este rolul acestuia, care este nivelul de acces al utilizatorului la informațiile deținute/ introduse de Client pe Platforma TSense;
- Clientul este direct responsabil de orice acțiune a Utilizatorului în utilizarea de către acesta a serviciilor oferite de Prestator prin Platforma TSense în numele Clientului;
- Clientul controlează nivelul de acces al fiecărui utilizator la serviciile oferite de Prestator, poate anula sau restrânge oricând dreptul de acces al utilizatorului la contul creat pe Platforma TSense;
5.9. Orice conflict care apare între Client și Utilizator cu referire la utilizarea serviciilor oferite prin Platforma TSense va fi gestionat exclusiv de către Client, fără ca Prestatorul să fie implicată în vreun fel în conflict sau în procesul de soluționare a acestuia.
5.10. Prestatorul nu poate fi tras la răspundere în niciun fel în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.
5.11. Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru situația în care utilizatorul care creează, pentru Client, un cont pe Platformă nu este autorizată de către Client să facă acest lucru. Prestatorul va șterge contul astfel creat la solicitarea scrisă expresă a reprezentantului legal al Clientului, însoțită de un certificat constatator emis de ONRC la zi din care rezultă calitatea de reprezentant legal al operatorului economic în numele căreia a fost creat contul pe Platformă.
5.12. Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite prin Platforma TSense, și garantează disponibilitatea serviciului în proporție de 99%. Perioada de disponibilitate a serviciului nu include perioadele de mentenanță anunțate în prealabil prin email sau pe website-ul www.tsense.ro sau pe https://tsense.svtech.ro/ cu excepția perioadelor de mentenanță neanunțate.
5.13. În cazul în care Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Prestatorului pentru o perioadă mai mare decât cea menționată anterior, acesta poate cere rambursarea proporțională a abonamentului plătit pentru perioada în care serviciul nu a fost disponibil.
5.14. Datele și informațiile încărcate în sistem de către Client vor fi stocate de Prestator timp de 2 (doi) ani, calculate de la data introducerii informațiilor. După această perioadă toate datele și informațiile vor fi șterse de către Prestator în mod definitiv. La cererea expresă a Clientului, Prestatorul este obligat la ștergerea definitivă a datelor stocate în sistem în termen de 5 zile de la comunicarea cererii.
5.15. Salvarea bazei de date revine exclusiv în sarcina Clientului, care are posibilitatea de a exporta și de a salva datele oricând după momentul creării contului, Prestatorul fiind exonerat de orice pierdere de date indiferent de cauza pierderii datelor.
5.16. În cazul depășirii cu 14 zile calendaristice de către Client a obligației de plată a abonamentului, accesul acestuia la contul pe Platformă va fi suspendat. Dacă în termen de 30 de zile calendaristice de la data scadenței plății abonamentului Clientul nu efectuează plata, contul acestuia va fi ștearsă din sistem.
6. LIMITAREA RĂSPUNDERII. CONFIDENȚIALITATE
6.1. Societatea nu își asumă răspunderea pentru nici un fel de daune pe care Vizitatorul Website-ului, Clientul sau oricare alt terț le poate suferi ca urmarea a utilizării Website-ului în orice mod sau scop sau ca rezultat al îndeplinirii conforme de către Societate a oricăreia din obligațiile legale și/sau contractuale care îi revin.
6.2. Vizitatorul/Clientul va utiliza informațiile oferite prin intermediul Website-ului în totalitate pe propria răspundere. Acesta este răspunzător pentru păstrarea confidențialității asupra informațiilor transferate/primite prin intermediul Website-ului și pentru prelucrarea acestora în conformitate cu dispozițiile legale în materia protecției datelor cu caracter personal.
6.3. Clientul are acces la serviciile Prestatorului oferite prin intermediul Platformei printr-un protocol sigur de comunicare și pe baza de nume de utilizator și parolă pe care Clientul sau utilizatorul le definește. Datele și informațiile introduse în Platformă sunt salvate și stocate în sistem ”cloud” pe serverele proprii sau închiriate de Prestator.
6.4. Clientul sau utilizatorul este strict și direct responsabil de confidențialitatea și de păstrarea în siguranță a datelor proprii (nume de utilizator și parolă) de acces pe Platformă.
6.5. Prestatorul nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea de către Client a datelor de acces (nume de utilizator și parolă) sau pentru activități ce pot compromite contul Clientului.
6.6. Clientul sau utilizatorul va anunța imediat Prestatorul daca suspectează utilizarea necorespunzătoare sau neautorizată a contului propriu și va solicita modificarea datelor de acces.
6.7. În cazul în care Prestatorul primește o notificare cu privire la existența unor activități susceptibil ilegale, realizate de către Client sau în numele lui prin intermediul platformei TSense, își rezervă dreptul de a suspenda contul de utilizator sau a bloca accesul la acesta.
6.8. Prestatorul nu poate garanta 100% securitatea informațiilor stocate sau transmise de Client prin intermediul Platformei. Prestatorul va depune toate eforturile rezonabile pentru asigurarea confidențialității datelor primite de la Client și introduse în contul de utilizator.
6.9. Prestatorul nu va solicita niciodată Clientului sub nicio forma date cu caracter confidențial însemnând dar fără să se limiteze la: parole, date ale cardurilor bancare, PIN-uri și alte informații de acest fel.
6.10. Accesul sau intervenția neautorizată și abuzivă la servicii și date stocate pe Platformă în numele Presatorului sau în numele Clienților, accesul altor persoane în afara celor autorizate de Prestator sau de către Clienți reprezintă infracțiune de acces fără drept la un sistem informatic și va fi sancționată conform legislației române în vigoare.
6.11. Prestatorul nu monitorizează și nu exercită niciun control asupra datelor și documentelor Clientului.
- OBIECTUL CONTRACTULUI
7.1. Obiectul prezentului contract de prestări-servicii îl constituie acordarea de către Prestator/Societate în favoarea Clientului a dreptului de folosință a sistemului de monitorizare temperatura, prin intermediul Platformei, acesta din urmă parte având obligația corelativă de a achita contravaloarea serviciilor de care beneficiază, în condițiile stabilite prin prezentul contract.
7.2. Deschiderea Contului de către Client implică acceptarea necondiționată a prezentelor Termeni și Condiții.
7.3. Acceptarea prezentului contract de către Client se face prin bifarea căsuței: ”Am luat la cunoștință de Termenii și Condițiile de utilizare al platformei TSense.” Acceptarea se consideră confirmată și prin utilizarea user-ului și parolei în momentul accesării contului TSense.
7.4. Prestatorul, în calitate de autor/ proprietar/ administrator al Platformei își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul Platformei precum și Termenii și Condițiile și Politica de confidențialitate. Prestatorul va informa Clienții cu privire la modificările aplicate Platformei, Termenilor și condițiilor și Politicii de confidențialitate atunci când ele vor apărea. Informarea se va realiza prin email sau prin intermediul Platformei. Obligația de a lua la cunoștință și de a accepta îi revine exclusiv Clientului.
7.5. Din momentul transmiterii sau publicării noilor Termeni și Condiții, a tarifelor sau oricăror modificări, Clientul are la dispoziție 10 (zece) zile calendaristice de a invoca obiecțiuni asupra modificărilor. În cazul în care Clientul nu invocă nicio obiecție în termenul precizat prin prezentul articol, modificările se consideră valide și acceptate de către Client.
7.6. Versiunea de Termeni și condiții aplicabilă unui Client este acea în vigoare publicat pe Platformă la momentul creării contului de către Client pe Platformă.
- DURATA CONTRACTULUI
8.1. Prezentul contract se încheie pe o perioadă determinată, respectiv pe toată perioada în care Clientul se abonează la folosirea serviciilor oferite de Prestator, și intră în vigoare la data creării de către Client a Contului pe Platformă.
- VALOAREA CONTRACTULUI. CONDIȚII DE PLATĂ
9.1. Prețul serviciilor este stabilit în funcție de planul tarifar pe care Clientul și-l alege.
9.2. Plata serviciilor se face la începutul perioadei pentru care sunt achiziționate serviciile, iar serviciile vor fi disponibile Clientului până la expirarea perioadei pentru care ele au fost plătite.
9.3. Clientul are posibilitatea de a prelungi perioada de utilizare a serviciilor printr-o nouă plată conform planului tarifar.
9.4. În accepțiunea Prestatorului, Clientul va fi notificat prin email cu cel puțin 3 zile calendaristice înainte de expirarea perioadei plătite pentru utilizarea serviciilor. În această perioadă cuprinse între ziua notificării și ziua de expirare a perioadei plătite pentru utilizarea serviciilor, Clientul poate realiza o nouă plată de achiziție a serviciilor oferite de Prestator prin sistemul TSense pentru următoarea perioadă, conform planului tarifar actual în momentul realizării plății.
9.5. Plata serviciilor se poate realiza prin ordin de plată.
9.6. Prestatorul va putea oferi discount-uri, reduceri, promoții prin coduri de vouchere pe care Clientul le poate utiliza conform condițiilor lor proprii de utilizare pe care Clientul le va primi împreună cu codurile respective. Un Client nu va putea folosi un cod de voucher de mai multe ori. Clientul nu va putea folosi consecutiv și/sau cumulativ mai multe coduri de vouchere.
9.7. Prestatorul are dreptul de a modifica unilateral tarifele aplicabile abonamentelor pe Platformă.
9.8. Orice modificări ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a Clientului din contul de utilizator cu cel puțin 30 de zile înaintea oricărei modificări. Serviciile de mentenanță ale aplicației sunt anunțate prin intermediul aplicației sau prin email.
- DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR
10.1. Drepturile și obligațiile Clientului
- de a plăti contravaloarea serviciilor oferite de către Prestator prin intermediul Platformei conform prezentului contract;
- de a-și asuma întreaga responsabilitate pentru datele introduse în contul propriu pe Platformă, a corectitudinii, acurateței și integrității informațiilor conținute în contul propriu;
- de actualizare a datelor de identificare conținute în contul propriu;
- de a-și asuma responsabilitatea și de a suporta consecințele pentru încălcarea drepturilor unei terțe persoane prin utilizarea serviciilor oferite de Prestator;
- de a folosi serviciile oferite de Prestator în deplină legalitate;
- de respectare a prevederilor legale legate de drepturile de autor și protecția datelor cu caracter personal introduse de Client în nume propriu sau în numele terților;
- de a-și asuma întreaga răspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratețea și legalitatea documentelor emise prin intermediul serviciilor oferite de Prestator;
- de a despăgubi pe Prestator pentru orice paguba, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea lui;
- de a oferi Prestatorului prin intermediul Platformei datele proprii de contact valide, valabile și actuale, pe tot parcursul perioadei în care Clientul apelează la serviciile oferite de Prestator;
- are dreptul de a solicita ștergerea de către Prestator a tuturor informațiilor introduse de el în Platformă;
- are dreptul de a renunța la serviciile oferite de Prestator în momentul expirării abonamentului deja achitat;
- Clientul este unicul responsabil pentru întreg conținutul existent în contul său sau pentru orice încălcare a legii sau a drepturilor unei terțe persoane;
10.2. Drepturile și obligațiile Prestatorului
- de a asigura Clientului acces la serviciile sale oferite prin intermediul Platformei;
- de a șterge datele introduse de Client în termenul stabilit prin prezentul Contract;
- de a reactiva contul clientului în termen de maximum 5 zile de la plata de către Client a noului abonament în cazul în care accesul la servicii i-a fost suspendat Clientului din motiv de neplată a abonamentului;
- de a asigura Clientului, la cererea lui, suport sau asistență în utilizarea serviciilor oferite de Prestator prin Platformă în bune condiții de către Client pe tot parcursul perioadei de utilizare de către Client a serviciilor oferite de Prestator. Serviciile vor fi oferite de luni până vineri, conform programului de lucru afișat pe website-ul tsense.ro sau pe platforma https://tsense.svtech.ro/ sau comunicat Clientului la adresa de mail comunicat;
- Prestatorul are dreptul de a modifica planurile tarifare conform prezentului contract.
- Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale de către Clienți și de a le face publice în mod agregat;
- Prestatorul are dreptul de a transmite toate datele și orice informație din contul Clientului către organe de ancheta, în cazul în care Prestatorul primește o cerere motivată de la o instituție publică autorizată;
- Prestatorul are dreptul de a-i trimite Clientului, pe email, notificări în scop de marketing al Platformei, în scopul informării Clientului despre actualizări sau modificări aduse serviciilor oferite prin Platformă și în scopul informării Clientului cu privire la perioade de mentenanță care pot însemna și perioade de suspendare temporară a serviciilor;
- RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
11.1. Clientul garantează datele introduse și poartă întreaga responsabilitate pentru felul și scopul în care utilizează serviciile puse la dispoziție de Prestator precum și pentru felul în care configurează sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului și comportamentul acestora.
11.2. Clientul garantează informația pe care o furnizează către Prestator este singurul responsabil cu privire la prezentarea informațiilor într-un mod corect și complet, precum și cu păstrarea acurateței informațiilor sau a actualizării lor.
11.3. Prestatorul nu poate fi ținut răspunzător în cazul în care Clientul se folosește de aplicațiile și serviciile puse la dispoziție în scopuri ilegale sau imorale.
11.4. Clientul este de acord că este singurul responsabil și va despăgubi Prestator pentru orice pagubă, costuri sau limitări de profit care apar ca urmare a oricăror acțiuni frauduloase din partea acestuia.
11.5. Prestatorul nu își asumă răspunderea, în nicio situație, pentru nicio daună sau eroare pricinuită direct sau indirect, pentru nicio lipsă de profit directă sau indirectă (incluzând, dar fără a se limita la această enumerare: daune pentru pierderea profitului, întreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizării sau a întreruperii utilizării ori a lipsei regularității informațiilor și serviciilor furnizate de site.
11.6. Prestatorul nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor ori serviciilor furnizate de site.
- ÎNCETAREA CONTRACTULUI
12.1. Prezentul contract poate înceta prin acordul părților ori prin reziliere unilaterală. În cazul în care Clientul folosește în mod abuziv contul, precum și în cazul în există indicii potrivit cărora Clientul îl folosește contul în scopuri ilegale sau imorale, Prestatorul are dreptul de a rezilia deîndată prezentul contract, precum și de a bloca accesul Clientului la contul înregistrat pe Platformă.
12.2. În cazul în care una dintre părți nu respectă obligațiile stabilite prin prezentul contract, acesta se va rezilia de drept fără vreo formalitate (notificare, cerere de chemare în judecată) – pact comisoriu.
12.3. Rezilierea prezentului contract nu va avea niciun efect asupra obligațiilor deja scadente între părțile contractante.
- FORȚA MAJORĂ
13.1. Forța majoră exonerează de răspundere părțile, în cazul neexecutării parțiale sau totale a obligațiilor asumate prin prezentul contract. Prin forța majoră se înțelege un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, apărut după încheierea contractului și care împiedică părțile să execute total sau parțial obligațiile asumate.
13.2. Partea care invocă forța majoră are obligația să o aducă la cunoștința celeilalte părti, în scris, în maximum 5 zile de la apariție.
13.3. Partea care invocă forța majoră are obligația să aducă la cunostință celeilalte părți încetarea cauzei acesteia în maximum 15 zile de la încetare.
13.4. Dacă aceste împrejurări și consecințele lor durează mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunța la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părți nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-și onora toate obligațiile până la această dată.
- LEGISLAŢIA APLICABILĂ ŞI JURISDICŢIA
14.1. Utilizarea Website-ului şi încheierea, executarea și încetarea contractelor încheiate cu Societatea/Prestatorul Cloud Monitoring Services SRL prin intermediul Website-ului vor fi guvernate de legislaţia română.
14.2. Eventualele litigii care decurg din sau în legătură cu folosirea Website-ului sau cu încheierea, executarea și încetarea acestor contracte se vor soluționa pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.
- DREPTUL NOSTRU DE A MODIFICA TERMENII ȘI CONDIȚIILE
15.1. Avem dreptul de a revizui şi modifica Termenii și Condițiile în mod ocazional și discreționar.
15.2. Aveţi responsabilitatea de a citi în întregime Termenii și condițiile, Politica de Cookies-uri şi Politica de confidenţialitate, întrucât aplicabilă va fi varianta actualizată a acestora, în vigoare la momentul utilizării Website-ului.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate are loc cu respectarea Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (”Regulamentul general privind protecția datelor”) și a legislației naționale relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.
16.2. Prestatorul NU ARE ACCES la informațiile personale încărcate de Client în baza de date aferentă contului, informațiile fiind criptate. Astfel, Prestatorul nu poate accesa și nici descărca sau obține informații asupra datelor personale încărcate în contul de ”cloud” al Clientului.
16.3. Prestatorul nu colectează nicio informație care ar putea permite identificarea persoanelor fizice (de exemplu: nume, adresă, număr de telefon, email), în afara cazului în care acestea sunt oferite în mod voluntar de utilizatori. Furnizarea voluntară de informații este considerată și reprezintă consimțământul explicit și neechivoc al utilizatorului ca datele sale personale să fie folosite de Prestator în conformitate clauzele stabilite prin prezentul contract.
16.4. Dacă utilizatorul nu vrea ca datele sale să fie prelucrate, este rugat să nu furnizeze niciun fel de date cu caracter personal. Dacă utilizatorul a comunicat deja datele sale personale și vrea ca acestea sa fie scoase din baza de date a Prestatorului, poate solicita oricând acest lucru (direct sau prin reprezentantul său legal, după caz) prin transmiterea unei cereri la următoarea adresă de e-mail: dpo@svt.ro
16.5. Atunci când Utilizatorul Site-ului furnizează date personale, Prestatorul le poate folosi în următoarele scopuri declarate, dacă altele nu sunt specificate:
- stocarea și prelucrarea datelor personale pentru a înțelege mai bine nevoile utilizatorilor și pentru a îmbunătăți comunicarea cu aceștia;
- pentru a contacta utilizatorul cu scopul de a răspunde unei solicitări pe care acesta a transmis-o Prestatorului;
16.6. Prestatorul va păstra confidențialitatea datelor personale ale utilizatorilor, le va prelucra cu bună-credință și le va dezvălui terților autorizați numai în conformitate cu legislația română în vigoare.
16.7. Utilizatorilor site-ului www.tsense.ro și platformei https://tsense.svtech.ro/ le sunt garantate drepturile prevăzute de legislația română aplicabilă, inclusiv, dar fără limitare la dreptul de acces la date, dreptul de opoziție, dreptul de intervenție asupra datelor etc.
16.8. În anumite situații, Prestatorul poate colecta în mod automat (deci nu prin înregistrare voluntară) informații cu caracter tehnic și nu datele de identificare ale utilizatorului (care își păstrează anonimitatea). Acest tip de informație tehnică poate fi, dar nu se reduce la: tipul de browser Internet folosit, sistemul de operare, numele domeniului sau al gazdei domeniului de pe care utilizatorul a ajuns la prezentul website etc.
16.9. Pentru a cunoaște mai mult detalii legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate
16.10. De asemenea pentru orice întrebări sau solicitări privind protecția datelor cu caracter personal vă rugăm să ne contactați la adresa de E-mail: dpo@svt.ro, sau la nr. de telefon 0365.809.305.
*****
Data ultimei actualizare: 10.10.2024